Comunicat oficial del València Basket

En relació a diverses informacions, comentaris i articles d’opinió publicats o fets públics durant les últimes dates respecte a l’entitat taronja i a l’entrenador del seu primer equip, D. Svetislav Pesic, València Basket Club vol puntualitzar que:

– Tal com s’ha manifestat moltes vegades per ambdós parts i a fi de no distorsionar el treball del primer equip, la renovació del tècnic D. Svetislav Pesic com a entrenador del Power Electronics València, es resoldrà a la conclusió de la present temporada. Ambdós parts no realitzaran altres declaracions sobre este assumpte.

– En contra d’allò que s’ha publicat en alguns mitjans de comunicació, la relació del tècnic D. Svetislav Pesic amb els seus col·laboradors i directius de l’entitat és excel·lent. L’evolució del primer equip evidència la total sintonia entre totes les parts que conformen el Club ja que com és sabut esta condició és necessària per a obtindre bons resultats.

– L’entitat desitja ressaltar que es troba absolutament satisfeta amb els resultats obtinguts pel primer equip des de l’arribada de l’actual entrenador. Les 22 victòries aconseguides en 25 partits en Lliga ACB, la classificació per a la Copa del Rei i l’extraordinària actuació en l’Eurolliga, arribant als quarts de final, són motiu d’orgull per a este Club. I hem de recordar que encara es té per davant la disputa dels Playoff pel títol, quelcom que l’equip, el Club i l’afició, afronten amb la màxima il·lusió.

En este sentit el Club sol·licita respecte pel treball que estan realitzant jugadors i tècnics del primer equip, tant en el pla personal com a professional. Un respecte guanyat per la trajectòria dels professionals i que queda referendat pels excel·lents resultats esportius aconseguits i abonat pel gran suport social que l’entitat taronja està rebent durant tota la temporada.

Valenciabasket.com

Comments are closed.