Comunicat Penyes València Basket

Dijous que ve 3 de març a les 19.45 h. es disputa en la Fonteta un dels partits més importants de la història del nostre València Basket. Per això, les penyes del VBC hem decidit unir-nos amb la finalitat de convertir el pavelló en una veritable festa que acompanye a l’equip a la victòria.
Així doncs, necessitem la col·laboració de tota l’afició per aconseguir un pavelló absolutament taronja per rebre a l’equip. Sol·licitem que tot aquell que assisteixca al partit contra el Fenerbahçe, ho faça uniformat per a l’ocasió: imprescindible SAMARRETA TARONJA i BUFANDA, a més d’altres complements com a banderes, perruques, etc.
Al seu torn, estem elaborant algunes propostes per donar colorit a la nostra pista. Per a això, volem demanar la vostra col·laboració en totes les activitats proposades per les penyes en els previs del partit o durant la presentació de l’equip, per crear el major ambient viscut en La Fonteta.
El primer objectiu és abrigallar a l’equip des de l’inici. Per a això hem pensat en una gran pluja de paperets de la qual esperem participi tothom. La mecànica és senzilla. Porta la teua borsa amb periòdics, revistes, anotacions, etc. retallats i llança’ls després d’escoltar el nom de Svetislav Pesic en la nostra presentació. Si cadascun de nosaltres aconsegueix una petita borsa, l’efecte ja serà espectacular.
L’equip ens necessita perquè junts som més forts. Tots junts, ho aconseguirem!

EL SOMNI CONTÍNUA!!

Signat. Penyes del València *Basket